Seminarium 29 mars hos Retail United

Klarar du en lågkonjunktur? Svaret finns i dina kunders beteende

Retail United bjuder in till seminarium. Fredrik Häggblom, Head of Tactics på Retail United, berättar hur du tar dig igenom lågkonjunkturen och ser till att vara starkt positionerad när kurvorna vänder uppåt igen.

Med en pandemi i ryggen och lågkonjunktur börjar dina kunder ställa helt nya krav på butiker, varumärken och producenter. Därför är det viktigare än någonsin att tänka nytt och kreativt för att få ut mer av dina marknadsföringspengar i retail. Under seminariet analyserar vi vad en lågkonjunktur faktiskt är utifrån olika kunders perspektiv. Vi presenterar också en rad antaganden kring hur din kund kan komma att förändra sitt beteende och därmed sina köpbeslut. När vi är klara för dagen kommer du att ha gott om nya insikter att applicera på din marknadsföring. Du kommer få konkreta råd och tips om hur du framgångsrikt arbetar med marknadsföring och försäljning inom retail, även under en lågkonjunktur.

När? Onsdag 29 mars från kl 16.30 bjuds det på kaffe, öl och lite vin. Seminariet startar kl 17 och varar i ca 45 min. Efteråt är alla välkomna att stanna på after work.

Var? Hos Retail United. Repslagargatan 17B (nås även från Götgatan, ingång genom Brunogallerian)

OSA: Senast fredag 24 mars till info@retailunited.se
Begränsat antal platser, först till kvarn!

News